środa, 31 sierpnia 2011

Patricia Kazadi o " zwolnieniu " Mai Sablewskiej. !

Ogromne zamieszanie związane z arykułem " Kazadi zwolniła Sablewską "  w ' Fakcie ' nabiera tempa. W poniedziałek  Majka wydała oświadczenie że nigdy nie była menagerką wokalistki.

Patricia Kazadi także wydała podobne oświadczenie :

"W weekendowym (27-28 sierpnia) numerze pisma Fakt, ukazał się artykuł pod tytułem "Kazadi zwolniła Sablewską". Ponieważ tytuł i treść artykułu mija się z prawdą pragnę poinformować, że moim menadżerem przez ostatnie pół roku była tylko i wyłącznie Żaneta Szlagowska. Zakończyłam współpracę z Żanetą w połowie sierpnia b.r. za obopólnym porozumieniem. Wszystkie insynuacje jakoby między mną a Mają Sablewską doszło do nieporozumień są po prostu nieprawdziwe."

12 komentarzy:

  1. Chyba zapomniałaś czegoś waznego w notce napisać:PP

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm.. ? a czego ;) oświeć mnie;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze ktos dzis wraca xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie ;( ... Majkusia dzisiaj nie wraca.. To napisała Tola na swoim profilu na facebook'u : " Dzisiaj rano Maja miala silna reakcje alergiczna i skonczylo sie na tym ze przyjechala karetka i spedzilysmy pare godzin w szpitalu. Na szczescie juz wszystko ok, ale musialysmy przelozyc nasz lot do warszawy... Zazwyczaj nie czuje potrzeby pisania o tak osobistych wydarzeniach, ale tym razem to zrobilam, bo wiem ze pare osob sie wybiera na lotnisko; bede musiala tez przelozyc kilka zaplanowanych wywiadow itd ... Jak bede znala dokaldna date i godzine naszego przylotu, to napisze. "
    Więc będziemy jeszcze musieli poczekać. ! <33

    A tym czasem ja życze Mai szybkiego powrotu do zdrowia..! <3<3<3<3<3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eeee to szkoda. A podasz mi w komentarzu linka do facebooka Toli? Bo ja znalezc nie moge ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. nio spoczko ;) ... proszę : http://www.facebook.com/?ref=home#!/tolablog27

    OdpowiedzUsuń
  7. dodaj jakąs nowa notke ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dobra.. ;) dodam dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no to czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. i gdzie ta notka? :P

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedy nowa notka?

    OdpowiedzUsuń
  12. Sorki, że nie dodawałam nowej noty.. ale nie miałam jak, bo byłam chora i leżałam cały czas w łóżku ;[.. jak będzie jakaś nowa plotka o Majkusi na jakieś stronie plotkarskiej to powiedzcie mi o tym to wtedy dodam nową notke ;)

    OdpowiedzUsuń