poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Maja " Ludzie ZACZEPIAJĄ MNIE NA ULICY W LA. "

Nasze Polskie aktorki przez wiele lat próbują przebić się do amerykańskich produkcji.Ostatecznie albo z nich rezygnowano, albo wycinano podczas montażu. Większość z nich najczęściej w ogóle nie udawało się przejść etapu castingów. Lecz to, co nie udało się ambitnym i mieszkającym w Stanach od lat gwiazdkom, udało się podobno znanej menadżerce i jurorce, Mai Sablewskiej...

Majka wraz z Tolą Szlagowską przebywają obecnie w Los Angeles, gdzie kręcą filmiki promujące jej nowy wizerunek i dokonania muzyczne. Co się jednak okazuje.. przechadzająca się ulicą Maja wzbudza ogromne zainteresowanie.

" Ludzie zaczepiają mnie na ulicy i pytają, czy chciała zostać aktorką!
A jeden ze znanych w LA malarzy chciał namalować mój portret. " - mówi w rozmowie z magazynem Show.


Czyżby więc otwierały się drzwi do nowej kariery. ? Majka oczywiście skromnie niczego nie potwierdza, jednak  jak  podkreśla, w USA chce " odciąć się od wszystkiego ".  Chociaż przyznać można że ostatnie kilka miesięcy w towarzystwie wiecznie nabijającego się z niej Wojewdzkiego mogły byc ciężkie.
" Chcę odciąć się od wszystkiego i daładować baterie po trudnym okresie w życiu " - tłumaczy. " Moje byłe artystki, bzdury wypisywały na mój temat, bezpodstawne oskarżenia, nowy " X-Factor"... Tyle działo się naraz. Dopiero teraz czuję, że to była zmiana na korzyść. " 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz