sobota, 20 sierpnia 2011

Juuż nie długo Majeczka wraca do Polski..!!

Tęsknicie za Mają. ? ♥♥♥♥ Ja bardzoo, ale jeszcze kilka dni i będzie juz w Polsce.! ♥
Już nie moge się doczekać.. ! Lecz niestety te ostatnie dni są najgorsze do czekaniaa.. : (


Niestety ostatnio nie dodawałam żadnych newsów na mojego bloga.. ponieważ nie miałam za bardzo czasu na prowadzenie go.. a po drugie tak owych news'ów nie było.. ale to się niedługo zmieni i sądze że za pare dni znowu będzie dużo notek :)
















10 komentarzy:

  1. oo nowa notka ;d Ostatnie i przed ostatnie zdj najlepsze ;dd

    OdpowiedzUsuń
  2. Niooo właśnie..! <333 W końcu miałam czas żeby coś napisać na moim blogu o Majusii.! <333 .. Bo ostatnio go troszke zaniedbałam ;( ... Ale to się nie długo zmieni..! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to git ;d Wiesz może w jakim programie filmik był robiony (ten co masz we wczesniejszej notce) ?

    OdpowiedzUsuń
  4. taak wiem ;) .. ten program nazywa się windows movie maker ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak myslalam :) a jesli chodzi o animacje wiesz jak są robione ? Ogolnie bardzo fajnie zrobione i nawet muzyka pasuje do niektórych momentów:PP

    OdpowiedzUsuń
  6. ciesze się że podoba Ci się ten filmik :) .. a co do animacji.. hmmm.. musze się spytać tej osoby która zrobiła ten filmik ;).. jak się dowiem to napewno dam Ci znać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog ! <33 Teraz w najnowszym show albo party jest krótki artykuł o niej! ♥
    Czekam na nowe notki ! <3333333333

    OdpowiedzUsuń
  8. O dzięki za info.. zaraz pójde do Kiosku i kupie tą gazete... a nie chodzi Tobie czasem o dodatek do Show.. Show Style bo tam jest Majusia.. a ja tą gazete już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie chodzi mi o dodatek tylko o gazete :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ahaa.. ;) no to wtedy musze iść do kiosku po niąą.! <333

    OdpowiedzUsuń