środa, 24 sierpnia 2011

Maja spotka się z Kate Moss.!!

Jak już większość z Was wie Maja od kilku tygodni przebywa w Stanach, gdzie czuwa nad karierą swojej podopiecznej Toli Szlagowskiej. Razem pracują nad nową płytą oraz teledyskami do nowych piosenek, które pozwolą Toli powrócić na rynek muzyczny i zachwycić swoich polskich fanów.
 No ale  nie o tym chce Wam powiedzieć...
a więc teraz wracam do sedna sprawy.. :) 

Majkę czeka jeszcze jedno ważne wydarzenie, które od paru lat było jej wielkim marzeniem.. a jest nim spotkanie z ikoną mody Kate Moss..!!

18 komentarzy:

  1. W końcu new notka ! <3333

    OdpowiedzUsuń
  2. nio... w końcu mi się chciało coś napisać ;pp
    Bo w końcu ile można zaniedbywać blog..? A wszególności o naszej Majusii... ale obiecuje popraawee..!!! <33
    hahaha ;dd

    OdpowiedzUsuń
  3. o notka nowa w koncu ! :D
    Pytałaś się co do tych animacji w filmikach?
    Wgl w Party jest o niej napisane ;d
    ale tak krótko troche:PP

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak już pisałam wyżej... w końcu mi się chciało coś napisać ;pp ..

    dobrze że mi przypomniałaś o tym.. jak będzie ta osoba na nk czy fb to się jej zapytam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ok ok :) Jak mozesz to w notce napisz albo coś :PP

    OdpowiedzUsuń
  6. ale że co mam napisać w notce.. ? bo nie dokońca rozkminiam o co chodzi ;pp

    OdpowiedzUsuń
  7. no jak sie zapytasz o te animacje :PP Jak sie je robi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ok ;) .. jak sie dowiem to napewno o tym napisze ;pp

    A podoba Ci się ta notka co napisałam ( chodzi mi o tą poniżej ) ? ;dd

    OdpowiedzUsuń
  9. no nawet spoko ;) Tylko wydaje mi się , ze te zdj co dałaś w notce wklejałaś juz wczesniej :PP

    OdpowiedzUsuń
  10. Tsaa.. masz racje ;ppp ..
    Kupiłam sobie w końcu te Party ;dd .. Zajebi** są tam zdjęcia naszej Majkusii.! <333

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej jakby coś to na pudelku jest artykuł o Sablewskiej , że Kazadi ją zwolniła czy coś takiego:PP

    OdpowiedzUsuń
  12. wiem o tym.. wieczorem będzie nowa notka ;)

    Musze się teraz zrehabilitować bo ostatnio nic nie pisałam na blogu o naszej Majkusi.. <3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  13. to czekam na notke ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. a i wiesz moze czy to prawda , ze Czerwinski tez zrezygnował z usług Sablewskiej ?

    OdpowiedzUsuń
  15. i gdzie ta notka co ? :P
    Miała byc wieczorem xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Znów nowy artykuł na pudelku:PP Wiec moze jakas dluzsza notka ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepraszam że nie dodałam żadnej notki.. ale poszłam na koncert i późno wróciłam i już nie miałam do tego głowy.. a po za tym nie miałam jak jej napisać bo se rękę rozwaliłam ;/ ;(
    Ale nie martw Cię się.. ;pp Dzisiaj NAPEWNO będzie jakaś dłuższa Notkaa.! <33

    OdpowiedzUsuń
  18. Aha i co do tego pytania : " a i wiesz moze czy to prawda , ze Czerwinski tez zrezygnował z usług Sablewskiej ? " ... To nic mi o tym nie wiadomo. ;)

    OdpowiedzUsuń