czwartek, 3 listopada 2011

Maja ma opuścić x-factor ?!

Jak już pewnie większość z Was czytało plotki o tym, że Mai ma nie być w kolejnej edycji X-Factor.. Większość stron plotkarkich pisza, że to wszystko przez Wojewódzkiego.. inne natomiast, że Sablewska była/jest najsłabszym ogniwem w składzie jury.. Maja na ten czas nie chcę nic o tym mówić, więc pewnie każdy zastanawia się  nad tym jaka rzeczywiście jest prawda (?)

TVN komentuje to tak : "W tej chwili stacja nie planuje żadnych zmian w składzie jurorskim programu - mówi Lidia Zagórska z pijaru TVN. - Jeśli jakieś rozmowy w ogóle zostaną podjęte, to dopiero w styczniu."

A wy co o tym wszystkim myślicie. ? Będziecie oglądać kolejną edycje, gdy okaże się, że jednak Mai nie będzie w składzie jurorskim x-factora ?



http://www.facebook.com/home.php?ref=hp#!/pages/Nie-ogl%C4%85damy-X-Factor-bez-Mai-Sablewskiej/160170594078198     klikajcie lubie to ! ; )

11 komentarzy:

  1. Wiem , wiem , że musi być nas więcej;)
    Ja wczoraj wysyłałam linki na róznych blogach itp :) Dzisiaj chyba tez to zrobie. Zastanawiam się jeszcze gdzie podać linki w widocznym miejscu gdzie wchodzi duzo ludzi i nic wymyslec nie moge ;P Moze Ty masz jakiś pomysł ??

    http://www.plotek.pl/plotek/1,111483,10575924,Czy_Sablewska_wyrzuca_z_X_Factor_.html

    Tu jest jeszcze taka ankieta zrobiona przez plotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz ja mam taki pomysł żyby np. na różnych stronach plotkarskich powysyłać ten link. ;)
    Co ty na to. ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ok zajmiesz się tym ? ;)
    Ja np. bym jeszcze powysyłała te dwa linki (z facebooka i plotka) powysyłałą po jakichś blogach itp.
    Ok ?

    OdpowiedzUsuń
  4. No jasne, że się tym zajmę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ok :) Ja miałam dziś porozsyłam to po różnych blogach itp , ale cały dzień się uczyłam i kompletnie czasu już nie znalazłam :/ ale zrobie to w tyg jak cos :)
    Widzialas , ze juz doszło pare osob ?
    EJ i pytalas sie tej dziewczyny jak te animacje zrobic ?

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurczeee... zapomniałam. ;(
    Jak ją spotkam na fb to się spytam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No jakby coś porozsyłałam tego linka troche po blogach:) a Ty ?

    OdpowiedzUsuń
  8. porozsyłałam na niektórych stronach plotkarskich. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no spoko ;) Ja jak bd mieć czas w tyg to bede rozsylac dalej :) a jak nie w tyg to w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jak wchodzę na plotka czy inną stronę plotkarską.. to zawsze rozsyłam ten link. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Maja ma zostać i koniec .! <333333333

    OdpowiedzUsuń