poniedziałek, 21 listopada 2011

London Look by Maja (I)..

Maja przygotowała na swoim Blogu niespodzianke dla Nas.  Ponieważ często pytalicie się jej gdzie kupuje elementy swojej garderoby, postanowiła przdstawiać nam "mix poszczególnych elementów garderoby.. " . Maja pisze.. " W większości są to second handy lub sklepy vintage, ale podobne rzeczy można znaleźć w wielu sklepach..."  
I oto pierwszy z nich. ; )


bluzka: ACNE / Net-a-porter // skórzane legginsy: ACNE / Net-a-porter // podkolanówki: TOPSHOP // militarna kurtka: VINTAGE // buty czarne:VAGABOND // bransoletka z czaszką: LA SAL GALLERY // okulary: RAY BAN // maskara: SCANDALEYES

8 komentarzy:

  1. w koncu nowa notka! ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe.. chciałam ją wcześniej napisać, ale zapomniałam.. a i na przyszłość obiecuje, że będę częściej dodawać jakieś notki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. spoko ;P Poryzsyłałam trochę tego linka , ale nic :(

    OdpowiedzUsuń
  4. o właśnie dzięki, że przypomniałaś mi o tym linku... musze go jeszcze porozsyłać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy nowa notka?:P
    Ja ciągle rozsyłam tego linka i nic ;<

    OdpowiedzUsuń
  6. wiesz narazie żadnych notek nowych nie będzie.. ze względu na problemy osobiste.. ;c

    Będzie trzeba jeszcze porozsyłać gdzieś te linki.. musimy dać sobie rade. ;) nie załamuj się tym.. Majkusiaa na pewno będzie(musi) w X-Factor. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowa notka bedzie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak będzie, będzie.:)
    Jutro albo pojutrze dodam jakąś nową notke. :)
    Bo niestety znowu zaniedbałam troche tego bloga.. bardzo przepraszam.

    OdpowiedzUsuń