niedziela, 11 września 2011

Czat z Tolą Szlagowską .!

~Czater: Cześć witam co tam słychac?

Tola Szlagowska: cześc Olena! Jakie to miłe , jesteśmy w kontakcie na facebook.com/tolablog27 :)

~Olena: Na ile dni ty przyjechałaś do Polski?

Tola Szlagowska: na razie planuje zostać do 10 października, ale zobaczymy, co się wydarzy

~patkaa93: Kiedy dostępny będzie Twój trzeci teledysk? :)

Tola Szlagowska: chciałabym, żeby odpowiedź brzmiała, że dzisiaj, ale w związku z tym, że wszystko robimy świadomie i spokojnie to ciężko przewidzieć konkretną datę. Jestem na etapie montowania filmików ze znajomymi

~Czips97: Tola kochasz śpiewać?

Tola Szlagowska: bardzo , bardzo !

~suzana: A kiedy planujesz powrót na stałe do Polski?

Tola Szlagowska: na razie nie planuję na więcej niż 3 dni, nie lubię pojęcia " na stałe", bo tak naprawdę wszystko się cały czas zmienia

~Ania31: Dlaczego obcełaś włosy ? Moim zdaniem lepiej Ci było w długich

Tola Szlagowska: dzięki za komplement ;)

~Olena: Jakie języki obce miałaś w szkole w USA?

Tola Szlagowska: hiszpański

~Tola000: Gdzie nagrasz kolejny teledysk ? Może w polsce ?

Tola Szlagowska: może !

~cienek: Z jaką wytwórnią jesteś związana?

Tola Szlagowska: z wytwórnią wyobraźni

~zuaa: Kim się inspirujesz?

Tola Szlagowska: Inspiruje się ludźmi dookoła, miejscami i sytuacjami, ostatnio mam fazę na Malcolma McLarena, i wróciłam do Red Hot Chilli Peppers

~innabajka: Czy jest szansa, że będzie jakiś fragment po hiszpańsku? :PP

Tola Szlagowska: Jest i to duża :)

~dominikamarria: Za dwa miesiące twoje urodziny , będzisz je wyprawiała ?

Tola Szlagowska: Od jakiegoś czasu nie obchodzę urodzin ... gdyby nie to, że 27 jest moim szczęśliwym numerem to pewnie bym o nich nie pamietała ;)

~dominikamarria: Jakie sklepy najchętniej odwiedzasz ?

Tola Szlagowska: takie małe z duszą

~kesha: Ile masz wzrostu?

Tola Szlagowska: nie mam pojęcia :)

~Edzia140: jak tam z chlopakami w stanach? Zakochana?

Tola Szlagowska: ciężko, bo nigdy nie wiem, o co im tak naprawę chodzi , telenowela 24 / 7

~kesha: Ile masz lat?

Tola Szlagowska: ostatnio ja sprawdzałam to 18

~missdaria12: Masz jakieś inne hobby oprócz śpiewania ? :)

Tola Szlagowska: nie do końca rozumiem pojęcie hobby, w przypadku śpiewania to jest coś więcej. Ale np. bardzo lubię jeździć na nartach i uczyć się języków

~wika222: Masz jakas ulubioną ksiazke?

Tola Szlagowska: ostatnio byłam zachwycona "The Power of Now" Eckharta Tolle

~Chomik: Jakie jest Twój ulubiony kolor paznokci?

Tola Szlagowska: szare :)

~fleks27: ile bedzie piosenek na plycie??

Tola Szlagowska: ale na czyjej płycie ? :)

~izzzi: Co myślisz o subkulturze hipsterów?

Tola Szlagowska: mało o niej wiem, dlatego trochę mnie zdziwiło, jak przeczytałam w internecie, że jestem hipsterką...no ale codziennie się czegoś nowego dowiadujemy :)

~wika222: Ogladasz jakies seriale?

Tola Szlagowska: gossip girl :)

~Fumi: lubisz tańczyć ?

Tola Szlagowska: bardzo!

~salu: słuchasz rapu??

Tola Szlagowska: kocham Eminema i Kanye Westa

~Klaudia: Kiedy idziesz przez ulicę i ludzie zaczepiają Cię z prośbą o autograf, zdjęcie... Jakie to uczucie? Nie Chciełabyś czasem trochę spokoju ?

Tola Szlagowska: już bardzo dawno nie byłam w takiej sytuacji.. jeśli chodzi o spokój to najważniejsze, żeby go mieć w sobie nawet jak dookoła dzieje się dużo różnych rzeczy

~tosia014: kim sie inspirujesz jesli sie ubierasz ?.?

Tola Szlagowska: jeśli się już ubieram :) to inspiruję się wszystkim dookoła, znajomymi, i tym co się w danym momencie dzieje na świecie - tak naprawdę niczym konkretnym

~isabel: Czy swoją szczupła sylwetkę zawdzieczasz jakiejs diecie??

Tola Szlagowska: od paru lat bardzo zdrowo się odżywiam ( przynajmniej się staram ) nie zaśmiecam swojego organizmu sztucznym jedzeniem i jestem w pełni świadoma tego, co jem

~Klaudia: Jesteś bardziej wesoła czy raczej taka spokojna ? :)

Tola Szlagowska: a można być i wesołym i spokojnym ? :) mi taka opcja najbardziej odpowiada

~ania123: Czytasz jakieś książki?

Tola Szlagowska: jakieś czytam :)

~karola200497: a dużo zarabiasz za jeden teledysk

Tola Szlagowska: jeszcze się nie spotkałam z tym, żeby jakikolwiek artysta zarobił za swój teledysk. Zazwyczaj to raczej działa w drugą stronę. W moim przypadku pomagają mi moi znajomi, bo podoba im się to, co robię. Mam ogromne szczęście, że tyle fajnych ludzi ma ochotę się w to zaangażować

~Kasiaaa: To prawda, że chorowałaś na bulimię?

Tola Szlagowska: nie! ktoś kiedyś powiedział bardzo fajne zdanie :" nie wierz w to co inni mówią tylko sprawdź sam".

~DzuDzu: jakie lubisz samochody

Tola Szlagowska: małe i ekonomiczne

~Martynaa: Jak radzisz sobie z popularnością?

Tola Szlagowska: nie uważam się za osobę popularną

~julia9797: Kto ustala twoje trasy koncertowe .?

Tola Szlagowska: no właśnie nikt! może ty chcesz ? :)

~wci123: Jakie lubisz jedzenie ? :)

Tola Szlagowska: zdrowe, i takie, które wnosi coś pożytecznego do mojego organizmu. Uwielbiam brokuły, szpinak no i ziemniaki :)

~fantoli: kto przygotowuje twoje stylizacje ??

Tola Szlagowska: ja !

~Rafioozza: Witaj Tolu mam pytanko nóżke w gipsie miałas??

Tola Szlagowska: nie.. chyba nie.. nie przypominam sobie :)

~Olena: Uwielbiam oglądać różne blogi np. związane z modą,stylem. A ty Tola znasz jakas fajna strone?

Tola Szlagowska: sprawdź alicepoint - oprócz tego, że ma fajnego bloga/stronę to niesamowicie mnie wspiera !:)

~MileyStoner: Kto Ci uczesał takiego ładnego warkocza na głowie? : D

Tola Szlagowska: to nie warkocz, jest to fryzura mojego autorstwa - zajmuje 2 minuty i zastrzegam sobie zaiksy :)

~saxon: czy to kolczyk w ustach?

Tola Szlagowska: oj tak ! na kolczyki w uszach sie nie odważyłam

~Grzesiu: Cześć lubisz szybkie samochody?

Tola Szlagowska: nie, boje się ich

~Koffcia: Ile miałaś lat jak pierwszy raz wyszłaś na scenę? :*

Tola Szlagowska: 6 na talent show, mialam 3 jak w domu śpiewałam do skakanki, ale nie było publiczności niestety

~WerciaSSSS: Masz super buty !

Tola Szlagowska: dzięki!

~u4pu9y: Dobrze sie uczysz?

Tola Szlagowska: kiedyś czwórka była dla mnie tragedią, teraz trochę inaczej do tego podchodzę - uważam, że lekcje , które nam daje życie są bardziej cenne niż te w szkole. Z drugiej strony ostatnie 3 lata w szkole muzycznej niesamowicie mnie rozwinęły i bardzo cenię to, czego się nauczyłam

~Martynaa: kiedy dasz dłuższą notke na facebooka ?

Tola Szlagowska: jejku teraz to mam wyrzuty sumienia ... nie piszę co 2 minuty, bo nie interesuje mnie pisanie o mało ważnych rzeczach. Jeżeli już piszę dłuższą notkę to wynika to z mojego obecnego stanu umysłu i potrzeby wyrażania tego, co czuję

~karolaa: dlaczego Ala odeszła z Blog 27 ?

Tola Szlagowska: myślałam że teraz mamy 2011 ale może mi się daty pomyliły :)

~Sonia1234: Atakują cię anty-fani na facebooku?

Tola Szlagowska: jeszcze nie :)

~marek22: Przejmujesz się tym co mówią o Mai? - plotkami

Tola Szlagowska: zupełnie nie bo wiem że są nieprawdziwe

~missdaria12: Sama sie malujesz . ?

Tola Szlagowska: tak, po tylu latach się nareszcie nauczyłam :)

~milena: masz tremę przed występami ??

Tola Szlagowska: mam

~Domi: czy któryś z polskich artystów/wokalistów jest dla Ciebie inspirujący?

Tola Szlagowska: tak, bardzo lubię piosenki Ani Dąbrowskiej

~karolajan: nie szkoda CI cery do tak mocnego makijazu?

Tola Szlagowska: no właśnie dlatego muszę się malowac ;) btw nie uważam, żeby był mocny

~Wiktoria988: Lubisz Justina Biebera?

Tola Szlagowska: nie jestem fanką jego muzyki ale szanuję to co robi

~Martynaa: grasz na gitarze?

Tola Szlagowska: uczyłam się ... ale się jeszcze się nie nauczyłam

~young2212: Jaki jest twój stosunek do motocykli? Czy kiedykolwiek jeździłaś choćby jako pasażer?

Tola Szlagowska: tak, parę razy mi się zdarzyło

~Puma: tola, dałabyś może jakiś koncert w warszawie? :D

Tola Szlagowska: oj dałabym, dała....

~Sonia1234: Na jakich instrumentach potrafisz grac oprócz Pianina ?

Tola Szlagowska: powinnam potrafić grać na perkusji, ze wzgledu na tatę i brata. Uczyłam sie grać na gitarze, myślę, że jeszcze długa droga przede mną w tej dziedzinie, ale to właśnie na gitarze ( a nie na pianinie, jak to zwykle bywa) napisałam "don't go". Więc odciski na palcach i brak 100 - procentowej pasji do tego instrumentu chyba się opłacały :)

~Paulinkaa111: Co sądzisz o Lady Gadze ?

Tola Szlagowska: genialny występ na MTV VMA ! jest mega dobra w tym co robi. Nie jestem wielką fanką jej muzyki, ale podoba mi się jej szczerość, wrażliwość i determinacja.

~Yoko: jak trafić na Twojego facebooka?

Tola Szlagowska: facebook.com/tolablog27 zapraszam:)

~karolaa: Dogadujesz się z bratem ?

Tola Szlagowska: ostatnio poświęcił mi aż pól godziny ;)

~Martynaa: czy nagrywasz piosenki w studio w domu, czy w profesjonalnym studio?

Tola Szlagowska: w domu, sama je produkuje

~MileyStoner: Masz psa, albo jakieś inne zwierzę? ; )

Tola Szlagowska: na razie tylko mam ten mój dziwny umysł

~sylwinkaxd: Jaki masz telefon;)

Tola Szlagowska: taki do dzwonienia ;)

~iwonar98: Naprawdę sama prowadzisz facebooka?

Tola Szlagowska: tak, ale niektóre newsy czysto informacyjne ( o których czasami nawet nie wiem) pisze jeden z adminów


Tola Szlagowska: Muszę już lecieć, ale jeżeli macie jakieś pytania to chętnie na nie odpowiem na facebook.com/tolablog27

 

1 komentarz:

  1. kiedy jakaś nowa notka? Już tyle nowych wywiadów jest... i jej blog ...

    OdpowiedzUsuń