sobota, 23 kwietnia 2011

Archiwum z czatu z Mają Sablewską .

Maja Sablewska: Cześć, witam wszystkich! Odpowiadam tylko na konkretne pytania :)

escada_87: Jak idą prace z grupą? Masz jakiegoś faworyta?

Maja Sablewska: Pracujemy na podwójnych obrotach, mam swoich faworytów, ale nie mogę ich zdradzić :) Moje grupy są bardzo dzielne!

michaldu: Kto Pani zdaniem wygra "X Factor"?

Maja Sablewska: Najlepszy :)

DominicaH: Maju, jak się czujesz w roli jurorki programu X-Factor, programu, który faktycznie wyłania nowe gwiazdy muzyki, który obecnie jest najpopularniejszym formatem tego typu?

Maja Sablewska: Czuję na sobie ogromną odpowiedzialność

~roxi: ile masz lat??

Maja Sablewska: 31

~marekk: czy ma Pani faceta?

Maja Sablewska: Życie osobiste to moja prywatna sprawa, wybaczcie.

~dsdf: Kto się bardziej Pani podoba w jury ?

Maja Sablewska: Najbardziej podobają mi się uczestnicy.

~tomek_funn: Konkretne pytanie: Tola wyda płytę w tym roku? Będzie solowa czy z zespołem B27?

Maja Sablewska: Blog 27 to projekt Toli, który będzie kontynuowała, nie rozróżniamy tych dwóch kwestii, co do płyty myślę, że będzie jeszcze nie jedna okazja, żeby zapytać o to samą artystkę.

~dragonfly: Poszła plotka, że nie byłaś zadowolona, iż musisz pracować z zespołami. Czy to prawda? Wolałabyś np. współpracować z grupą Czesława?

Maja Sablewska: Faktycznie na początku nie byłam z tego zadowolona. Wszystko się zmieniło, od kiedy poznałam tych ludzi osobiście. Imponują mi swoją pracą i tym, że na każdej płaszczyźnie starają się być oryginalni.

BRAD_33: Czy podrywa Panią Kuba Wojewódzki?

Maja Sablewska: :)

~ontdot53: Czy posiada Pani oficjalną stronę internetową?

Maja Sablewska: Pracuję nad tym wspólnie z moją wspólniczką.

~FiJames: Jakie są szanse dostania się pod Pani opiekę (artystyczną)?

Maja Sablewska: Duże.

~melody84: Czy uważa Pani, że młode osoby, po takich programach muzycznych typu "X Factor", mające po 20 lat mogą odnaleźć sie na polskiej scenie muzycznej?

Maja Sablewska: Absolutnie tak. Właśnie po to w tym programie, w jury, zasiada manager.

~DN7: Chciała by Pani być piosenkarką? Czy jednak lepiej menedżerką ?

Maja Sablewska: To jest oczywiste, że managerem

Giustina: Co robisz, że masz taką ładna figurę?

Maja Sablewska: Dbam o siebie.

~Marcus32: z kim najlepiej Ci sie pracowało przez ostatnie lata?

Maja Sablewska: Obecnie najlepiej współpracuje mi się z moją wspólniczką.

Atlantydaa: Pochodzi Pani z Sosnowca. Często odwiedza Pani rodzinne miasto?

Maja Sablewska: Niestety, bardzo rzadko.

Grante: Co lubi Pani robić w wolnym czasie? Jak Pani spędza czas?

Maja Sablewska: W wolnym czasie chodzę na dobrą kawę.

Giustina: Czy to co piszą na przykład na Pudelku o Tobie to prawda? Wiadomo, w każdej plotce jest trochę prawdy.

Maja Sablewska: Jeszcze nie spotkałam się, żeby informacje na tym portalu o mnie były do końca prawdziwe.

~rav: Chodzisz do kościoła ze święconką?

Maja Sablewska: Oczywiście.

niezle_zioolko: A jak wspominasz prace z Michałem Wiśniewskim?

Maja Sablewska: Nigdy z nim nie pracowałam.

~wokalista: Witam, mam pytanie, a właściwie dygresję. Czemu w jury nie ma chociaż jednej osoby , która zna sie na śpiewaniu. To znaczy na emisji głosu, technice wokalnej. Rozumiem, sam jestem wokalistą i technika to nie wszystko, ale przydała by się osoba, która umie kompetentnie ocenić technikę wokalną i stopień zaawansowania. Pozdrawiam

Maja Sablewska: Jak to nie ma? Czesław ma odpowiednie wykształcenie muzyczne, bardziej się wsłuchuj :)

~miejscowka: Dlaczego Doda twierdzi, że jesteś złodziejką?

Maja Sablewska: Trzeba Dody zapytać.

Paulina_199709: Z jaką gwiazdą chciałabyś pracować? A jaką gwiazdę podziwiasz?

Maja Sablewska: Z prawdziwą, utalentowaną i skromną.

~MAKU: Czy nie masz wrażenia że nie ma już takich gwiazd (prawdziwych, utalentowanych i skromnych)?

 Maja Sablewska: Wierze, że są i dlatego ich szukam. Cieszę się, że na to zwróciłeś uwagę.
~wikaaaaaa: Po rozstaniu z twoimi podopiecznymi zaczęły one dawać dość nieprzychylne Tobie wywiady. Na myśli mam Edytę Górniak, Marinę bądź Dodę. Jak Ty to wszystko odbierasz?

Maja Sablewska: Jest mi wstyd, bo musicie tego słuchać i przykro, bo nie każdy zdaje sobie sprawę, że największą pracę trzeba wykonać na początku. Ja na etapie pracy z moimi podopiecznymi zrobiłam najwięcej, ile się dało.

~nomad: Cześć. Maja, chciałem zapytać, czy masz kierunkowe wykształcenie zgodne z wykonywaną przez Ciebie profesją, czy masz tzw. "czuja"?

Maja Sablewska: Mam i to, i to:)

~7sekund: Gram w zespole z Martą Podulką, gdzie można wysłać Pani nasze demo?

Maja Sablewska: Na mój adres mailowy: m.sableska@gmail.com

~bezes: Jak oceniasz singiel Dody "Bad Girls"?

Maja Sablewska: Następne pytanie

hdishs: Czy to prawda, że zaczynałaś karierę jako niania do dzieci?

Maja Sablewska: Tak, i myłam samochody.

~dzialus: czy uważasz że uroda pomogła ci w karierze?

Maja Sablewska: W ogóle na to nie zwracam uwagi.

~dsdf: Czy zostalabyś managerem Adama Małysza?

Maja Sablewska: Na razie chcę skupić się na muzyce.

~mila908: Jakiej muzyki słuchasz?

 Maja Sablewska: Różnej. Szczególnie lubię "czarną" muzykę, chociaż uwielbiam Nirvanę.

pumcia14: A masz czas żeby odpisywać na e-maile ?

Maja Sablewska: Odpisuję tylko na te, które zwrócą moją uwagę.

 ~emha: Czy w Twojej pracy przewidziana jest praca z kilkoma artystami? Czy tylko jednemu możesz się poświęcić? Łapanie kilku srok za ogon to w Twoim stylu?

Maja Sablewska: Od samego początku chciałam pracować z kilkoma artystami.

Sebuus21: Jakich mężczyzn pani lubi? :)

 ~elek: Jaka jest pani podróż marzeń?

Maja Sablewska: O Boże, nie zastanawiałam się nad tym...

~JULIE: To prawda, że jesteś z Sosnowca?

Maja Sablewska: Tak.

~MAKU: Skąd Twoje zamiłowanie do tatuażu?

Maja Sablewska: Po prostu przyszło.

damian8001: Jaki sport lubisz?

Maja Sablewska: Każdy miły dla oka, np. lekką atletykę lub koszykówkę.

~MartaTorun1: Czy w ramach kreowania wizerunku gwiazdy zdarza się Pani kreować fikcyjne opinie na temat danej osoby bądź podtrzymywać fałszywe spekulacje mediów? Żeby dobrze ją "sprzedać"?

Maja Sablewska: Jestem za czystymi relacjami i intencjami również wobec widzów.

kalipas1: Masz rodzeństwo?

Maja Sablewska: Tak.

~dove: Co planujesz robić za 10 lat?

Maja Sablewska: Prowadzić fantastycznych artystów i młodych managerów, pracujących podobnie do mnie i Żanety.

~MartaTorun1: Czy uważa Pani, że w dzisiejszych czasach liczy się jeszcze prawdziwy talent czy bardziej wykreowany image gwiazdy, np. Lady Gaga ?

Maja Sablewska: Jestem za prawdziwym talentem, w kreatywnym wydaniu.

~dove: Co sądzisz o opinio Trinny i Sussany na temat Twojego stylu, który oceniły krytycznie?

Maja Sablewska: Wcale tak nie oceniły. A do każdej krytyki podchodzę konstruktywnie.

~wrze76: Każdy chyba zadaje sobie pytanie jaki w rzeczywistości jest Kuba Wojewódzki?

Maja Sablewska: Oceńcie sami

~wrze76: Gdybyś dostała propozycję występu w "Tańcu z gwiazdami" to przyjęłabyś ją?

Maja Sablewska: Na dzień dzisiejszy nie ma o tym mowy.
~vin_c: Czy wierzy Pani w prawdziwą miłość?

Maja Sablewska: Tak.

Paulina_199709: Czy masz jakieś hobby?

Maja Sablewska: Lubię swoją pracę. I lubię zdrowy tryb życia.

kkiinnggaa1995: Kto wg Pani niesłusznie odpadł w domach jurorów u Kuby i Czesława?

Maja Sablewska: Adriana Strycz, jej najbardziej żałuję.

Paulina_199709: Co zmieniłabyś w swoim życiu.?

Maja Sablewska: Nic.

patkaa93: Kiedy Jacek Czerwiński wyda swoją płytę?

Maja Sablewska: Wtedy, kiedy będzie bardzo dobra.

~Magdaaa: Kto jest dla Ciebie największym zawodowym autorytetem?

Maja Sablewska: Człowiek, którego nazwiska nie mogę wymienić...

daawid_v22: Czy zawahała się pani czy przyjąć zaproszenie do jury? Czy bez zastanowienia je pani przyjęła?

Maja Sablewska: Wahałam się i to nie raz.

~1987_Monia: Czy jest Pani szczęśliwa?

Maja Sablewska: Tak.

naaatsify: Dlaczego chodzą plotki, że pani ocenia za bardzo po wyglądzie?

Maja Sablewska: Nie tylko oceniam wygląd, aczkolwiek jest to bardzo ważny aspekt. Skupiam się głównie na talencie, w każdym tego słowa znaczeniu.

~vin_c: Jak Pani sobie radzi ze stresem ?

Maja Sablewska: Ćwiczę.

~kasis: Lubisz kino? Film?

Maja Sablewska: Mniej niż muzykę, ale lubię. Ostatnio duże wrażenie zrobił na mnie "Czarny łabędź".

Lama: Czemu mimo wszystko promujecie osoby, które miały kontakt z zawodowym śpiewaniem, większość z nich ma zespoły, czasem teledyski, oni są obyci ze sceną. Czy na prawdę w Polsce nie ma zdolnych "naturszczyków"?

Maja Sablewska: Nie jest regułą to co piszesz, wybieramy bardzo subiektywnie najlepszych.

~Kacper: Czego sie boisz ?

Maja Sablewska: Boję się globalnego ocieplenia:)

~dove: Twoj ulubiony projektant?

Maja Sablewska: Robert Kupisz albo Alexander Wang

Angelika_94_17: Czy nie boi się Pani mieszkać w tym Pani pałacu ? ;)

Maja Sablewska: To nie jest mój pałac, był wynajęty na potrzeby programu :)

~bronek: Czy boisz się, że wylecisz z następnej edycji, bo jesteś za sztywna?

Maja Sablewska: W następnej edycji będę stała na baczność :)

~MartaTorun1: Czy Pani styl (ubiór) to Pani własny pomysł na siebie, czy może czerpie skądś Pani inspiracje ?

Maja Sablewska: Od początku jest to mój własny styl, lubię nosić wygodne ciuchy.

~natalaaaa: Pani ulubiony zespół?

Maja Sablewska: Obecnie mam trzy ulubione zespoły wokalne :)

jusiaa: Gdzie aktualnie mieszkasz?

 Maja Sablewska: w Warszawie

Sasurnet: Czy ma pani czas dla siebie?

Maja Sablewska: Mam

Sasurnet: Czego pani nie lubi w ludziach?

Maja Sablewska: Kłamstwa i niesprawiedliwości.

~dove: Jak sie czujesz jako blondynka? :)

Maja Sablewska: Czuję się dobrze.

Paulina_199709: Masz coś co przynosi Ci szczęście? Coś w stylu pierścionka czy maskotki?

Maja Sablewska: Mam wiele takich rzeczy.

jusiaa: Czy wychodząc z domu zatrzymują Cię tłumy ludzi proszących o zdjęcia, autografy? ;p

Maja Sablewska: Nie.

~chiquita: Jaką kuchnię najbardziej lubisz?

Maja Sablewska: Mojej mamy i babci :)

macfil: Czy trudna jest Pani praca?

Maja Sablewska: To zależy w jakim kontekście. Jest bardzo odpowiedzialna.

~vin_c: Co byś zmieniła na świecie ?

Maja Sablewska: Sposób odżywiania społeczeństwa.

naaatsify: Czy paparazzi pani przeszkadzają?

Maja Sablewska: Nie, każdy ma swoją pracę

~vin_c: Jakie masz zdanie o czatach ?

Maja Sablewska: Każdy sposób komunikacji jest dobry.

~krzysiek123: Od kiedy zajmuje sie pani show-biznesem?

Maja Sablewska: Od 10 lat.

~Magdaaa: O której godzinie wstajesz?

Maja Sablewska: Ostatnio o 6 rano.

~Tomasz: Słucha Pani radia ?

Maja Sablewska: Tak.

patkaa93: Jakie jest twoje ulubione miasto?

Maja Sablewska: W Polsce, oczywiście, mój Sosnowiec :)

lady_kiki: Ile można zarobić będąc dobrym managerem w Polsce?

Maja Sablewska: Nie zaglądam innym managerom w portfel.

~lolopop: Jesteś wegetarianką?

Maja Sablewska: Tak

~Tomasz: Czy kamera TV Cie onieśmiela ?

Maja Sablewska: Przed kamerą jestem dokładnie taka sama jak poza nią. Niczego nie udaję i faktycznie na początku trochę mnie onieśmielała, ale ostatnio przybiłyśmy sobie piątkę :)

Maja Sablewska: Wszystkiego dobrego i oglądajcie jutro X-Factor ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz